Обмін та повернення
Довіра та відповідальність перед клієнтом є головними принципами нашої роботи.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Умови повернення товару:
Не перевищено 14-денний термін з моменту замовлення (дата відправлення або самовивозу);
Товар новий, в оригінальній упаковці;
Товарний вигляд повністю збережено (цілісність упаковки, наклейок, пломби, комплектація, відсутність слідів встановлення та експлуатації);
Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером.
Проінформуйте нас, будь ласка, за номером 098-381-85-58 (тел/ Viber):
Дата замовлення;
Товар;
Номер декларації при відправленні поштовим оператором;
Причина обміну або повернення: не знадобився, не підходить, помилка при підборі, помилка при відвантаженні, товар неналежної якості (брак), інше.
Наші менеджери нададуть всю необхідну інформацію щодо подальших кроків та нададуть дані для оформлення обмыну чи повернення.
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою:
вул. Казиміра Малевича, 86 Б, офіс 204, індекс 03150, Київ
Вимоги до товару, який підлягає обміну чи поверненню:
Товар не повинен мати механічних дефектів та слідів встановлення та експлуатації.
Товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, у якій він був відправлений клієнту, незалежно від причини повернення;
Упаковка не повинна містити будь-які написи, бути пошкодженою чи забрудненою.
Зверніть, будь-ласка, увагу:
Деталі підвіски (амортизатори, пружини, важелі підвіски тощо) поверненню та рекламації не підлягають, якщо вже були встановлені;
Деталі зчеплення (маховики, комплекти зчеплення тощо) поверненню та рекламації не підлягають, якщо вже були встановлені;
Деталі електрики (свічки, лампочки, датчики, комутатори, котушки запалювання тощо) поверненню та рекламації не підлягають.
Оплату послуг транспортних компаній у разі повернення деталей виконує клієнт.
При поверненні товару ми повертаємо вартість товару не пізніше ніж через 5 робочих днів з моменту отримання повернення.
Повернення коштів здійснюється на зазначені реквізити, або готівкою в офісі.
Відправлення обміну чи повернення з послугою післяплата не приймаються.