Продавець SUV | Автомаркет розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
241 відгук
+380 (98) 381-85-58
+380 (93) 381-85-58
SUV | Запчастини, комплекти для ТО, аксесуари
Кошик

Обмін та повернення

Довіра та відповідальність перед клієнтом є головними принципами нашої роботи.
 

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
 

 
Умови повернення товару:
Не перевищено 14-денний термін з моменту замовлення (дата відправлення або самовивозу);
Товар новий, в оригінальній упаковці;
Товарний вигляд повністю збережено (цілісність упаковки, наклейок, пломби, комплектація, відсутність слідів встановлення та експлуатації);
Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером.
 
Проінформуйте нас, будь ласка, за номером 098-381-85-58 (тел/ Viber):
Дата замовлення;
Товар;
Номер декларації при відправленні поштовим оператором;
Причина обміну або повернення: не знадобився, не підходить, помилка при підборі, помилка при відвантаженні, товар неналежної якості (брак), інше.
 
Наші менеджери нададуть всю необхідну інформацію щодо подальших кроків та нададуть дані для оформлення обмыну чи повернення.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою:
вул. Казиміра Малевича, 86 Б, офіс 204, індекс 03150, Київ

 
Вимоги до товару, який підлягає обміну чи поверненню:
Товар не повинен мати механічних дефектів та слідів встановлення та експлуатації.
Товар приймається до повернення лише у початковій упаковці, у якій він був відправлений клієнту, незалежно від причини повернення;
Упаковка не повинна містити будь-які написи, бути пошкодженою чи забрудненою.
 
Зверніть, будь-ласка, увагу:
Деталі підвіски (амортизатори, пружини, важелі підвіски тощо) поверненню та рекламації не підлягають, якщо вже були встановлені;
Деталі зчеплення (маховики, комплекти зчеплення тощо) поверненню та рекламації не підлягають, якщо вже були встановлені;
Деталі електрики (свічки, лампочки, датчики, комутатори, котушки запалювання тощо) поверненню та рекламації не підлягають.
 
Оплату послуг транспортних компаній у разі повернення деталей виконує клієнт.
 
При поверненні товару ми повертаємо вартість товару не пізніше ніж через 5 робочих днів з моменту отримання повернення. 
Повернення коштів здійснюється на зазначені реквізити, або готівкою в офісі. 
Відправлення обміну чи повернення з послугою післяплата не приймаються.
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner